Nasze przepisy Lekkie śniadanie

Lekkie śniadanie


Mamy kilkanaście rewelacyjnych pomysłów na przepisy na lekkie śniadanie: lekkie, szybkie i odżywcze, bo śniadanie powinno nam dostarczyć energii na pierwszą część dnia. Nawet lekkie śniadanie powinno Ci dostarczać tłuszczów i białek, które Cię nasycą. Bardziej węglowodanowe, słodkie śniadania też są pierwszorzędne, ale pamiętaj, że po prędkim podwyższeniu się poziomu cukru we krwi może szybciej wrócić do Ciebie głód.

Na lekkie śniadanie pierwszorzędnie będą smakować tosty z pastą z awokado lub pastą rzodkiewkową, nieco bardziej wymagające kanapki z łososiem i jajecznicą, a także jajka po benedyktyńsku, czyli jajka w koszulce z wyjątkową kompozycją dodatków. Jeżeli zależy Ci na bardzo sycącym śniadaniu, trudno by nie polecić jajek - faszerowanych, kanapek z domową pastą jajeczną, eleganckich jajek z rzeżuchą, szynką i musztardą. Palce lizać! Pamiętaj, że nasze propozycje mogą się sprawdzić również na drugie lekkie śniadanie - drugą porcję energii dla organizmu w ciągu dnia!