WINIARY
GOTUJĘ
PUNKTUJĘ

O nas

Biuro prasowe

Marka WINIARY jest znana Polakom od ponad 70-ciu lat. Produkty znajdujące się w jej portfolio są synonimem domowej kuchni, rodzinnej atmosfery oraz doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z inspirującym i współczesnym podejściem do gotowania. Wśród znanych i cenionych produktów znajdują się m.in. POMYSŁ NA..., zupy, buliony, sosy, majonezy, dania instant, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych, które pozwalają w szybki i prosty sposób przyrządzić smaczny, domowy posiłek. Chętnie korzystają z nich zarówno wielbiciele kuchni tradycyjnej, jak i współczesnej oraz wszystkie osoby, które mają coraz mniej czasu na gotowanie.

Historia marki

Historia Marka WINIARY jest rozpoznawana przez ponad 99% Polaków, a jej produkty zajmują wiodące pozycje w większości segmentów rynku wyrobów kulinarnych. W jednych z największych badań konsumenckich dotyczących zaufania do marek, przeprowadzanym przez Reader’s Digest w kilkunastu krajach Europy, marka WINIARY wielokrotnie została uznana za najbardziej godną zaufania markę wyrobów spożywczych w Polsce.

Na opakowaniach wszystkich produktów WINIARY znajduje się KOMPAS ŻYWIENIOWY, który pomaga zaplanować zbilansowany dzienny jadłospis. KOMPAS ŻYWIENIOWY składa się m.in. z tabeli wartości odżywczych, w której znajdziemy informacje, ile kalorii, białka, węglowodanów, tłuszczów, błonnika i sodu zawiera jedna porcja produktu lub przygotowanej potrawy. Dodatkowo wskaźnik GDA, umieszczony na przodzie opakowania, informuje, ile procent wskazanego dziennego spożycia pokrywa jedna porcja konkretnego produktu lub przygotowanego z nim dania.

Marka WINIARY stale się rozwija i pragnie utrzymywać bliski kontakt ze swoimi konsumentami, dlatego stworzony został Serwis Konsumenta WINIARY, który udziela porad kulinarnych, zamieszcza ciekawe przepisy i odpowiada na pytania dotyczące poszczególnych produktów, ich składu czy propozycji zastosowania. Każdy konsument może kontaktować się z Serwisem listownie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez witrynę www.winiary.pl oraz dzwoniąc na linię telefoniczną 0-800 16 16 66.

Polityka jakości

do góry

Marka WINIARY jest znana i rozpoznawana przez ponad 99% polskich konsumentów.

Nestle

Korzystając z know-how oraz technologii wniesionej przez Nestlé, marka WINIARY udoskonaliła i unowocześniła receptury, smaki oraz opakowania produktów znajdujących się w jej portfolio.

W zakładzie wprowadzono system zapewnienia jakości Nestlé oraz międzynarodowy system jakości ISO 9001.

Quality

W styczniu 1997 Majonez Dekoracyjny WINIARY otrzymał znak jakości Q - jako wyraz uznania Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji dla produktów wyróżniających się bardzo wysoką jakością. Rok później kapituła konkursu Teraz Polska przyznała Majonezowi Dekoracyjnemu WINIARY godło "Teraz Polska".

Zdobywamy nagrody i wyróżnienia

do góry
  • Tytuł Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2013

    Nagroda Marka WINIARY po raz kolejny udowodniła, że jest marką innowacyjną, która inspiruje do przygotowywania pysznych i zaskakujących dań. Konsumenci docenili produkt WINIARY POMYSŁ NA... francuską zapiekaną zupę cebulową i przyznali mu tytuł „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2013”.

    Tytuł „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” jest przyznawany na podstawie badania przeprowadzanego przez instytut badawczy TNS Polska na zlecenie firmy Produkt Roku Polska Sp. z o.o. Obejmuje ono grupę 5000 osób, jest więc jednym z największych badań opinii na polskim rynku. To sprawia, że nagroda przyznana produktowi WINIARY POMYSŁ NA… francuską zapiekaną zupę cebulową jest gwarancją jego wysokiej jakości i wyjątkową rekomendacją dla konsumentów.

    Cieszymy się bardzo, że Polacy po raz kolejny docenili markę WINIARY za innowacyjność i współczesne podejście do gotowania. Nagroda dla produktu WINIARY POMYSŁ NA… francuską zapiekaną zupę cebulową potwierdza, że konsumenci szukają inspiracji, by przełamać kulinarną rutynę w postaci np. rosołu, pomidorowej czy ogórkowej i przygotować zupę równie pyszną i pożywną, ale także zaskakującą! Zupy to nasza polska specjalność, więc tym bardziej cieszy fakt, że wyróżnienie otrzymaliśmy za produkt z tej ważnej kategorii. To dla nas nagroda za dotychczasową pracę i jednocześnie motywacja, aby w dalszym ciągu spełniać oczekiwania konsumentów i zaskakiwać ich nowymi, kulinarnymi pomysłami – mówi Beata Bednarek Group Product Manager odpowiedzialna za kategorię zup WINIARY.

    Tytuł „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2013” to potwierdzenie, że Polacy cenią markę WINIARY za połączenie domowej kuchni z inspirującymi pomysłami. Taki jest właśnie produkt WINIARY POMYSŁ NA... francuską zapiekaną zupę cebulową, który wyróżnia się ciekawym smakiem, a także oryginalną formą podania, ponieważ gotową zupę zapieka się z serem pod ciastem francuskim. W linii WINIARY POMYSŁ NA… zupę znajdują się jeszcze dwa produkty, których receptury zostały zainspirowane znanymi zupami z innych krajów: węgierską zupą gulaszową, tajską zupą z kurczakiem. Produkty składają się z dwóch połączonych saszetek – w jednej znajduje się baza do przygotowania zupy, a w drugiej unikalne dodatki, np. smażona cebulka czy mleko kokosowe.

  • Tytuł Superbrands 2013 dla Marki WINIARY, jako jednej z najsilniejszych polskich marek.

    Wyróżnienie Superbrands jest przyznawane w ponad 85 krajach świata przez organizację The Superbrands Ltd. Superbrand Polska to laur dla marek, które dzięki swojemu wizerunkowi zdobyły trwałą przewagę na krajowym rynku.

  • Tytuł Superbrands 2012 dla Marki WINIARY.

    Wyróżnienie Superbrands jest przyznawane w ponad 85 krajach świata przez organizację The Superbrands Ltd. Superbrand Polska to laur dla marek, które dzięki swojemu wizerunkowi zdobyły trwałą przewagę na krajowym rynku.

  • Perłę Rynku FMCG w 2012 roku zdobyły produkty: WINIARY POMYSŁ NA… MAKARONOWA PATELNIA w kategorii „Fiksy” oraz WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym w kategorii „Desery instant”. Linia zup MAKARą została wyróżniona w kategorii „Dania gotowe instant”.

    Perły Rynku FMCG to plebiscyt miesięcznika „Wiadomości Handlowe”, którego celem jest wyłonienie produktów atrakcyjnych zarówno z punktu widzenia konsumentów, jak i detalistów. Nadzór merytoryczny nad konkursem sprawuje niezależny instytut badawczy GfK Polonia, co czyni plebiscyt unikatowym na tle innych branżowych konkursów tego typu.

  • Nagroda

    Sos pieczeniowy ciemny WINIARY oraz Budyń o smaku śmietankowym WINIARY zostały nagrodzone statuetką Złoty Paragon 2012. Produkt WINIARY POMYSŁ NA… MAKARONOWA PATELNIA z kurczakiem curry z warzywami zdobył wyróżnienie w kategorii „Fiksy”.

    Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich to wyróżnienie dla najlepszych produktów rynku FMCG. Jest ono przyznawane przez czytelników miesięcznika „Hurt i Detal” – jednego z najbardziej znaczących tytułów prasy handlowej.

  • W 2012 roku Marka WINIARY otrzymała Złoty medal w kategorii „Fiksy” dla WINIARY POMYSŁ NA… CHRUPIĄCE KĄSKI klasyczne z dipem czosnkowym, Złoty medal w kategorii „Dania gotowe: instant i mokre” dla Barszczu czerwonego Ekspresowa Zupa WINIARY, srebrny medal w kategorii „Majonezy” dla Majonezu kanapkowego WINIARY oraz wyróżnienie w kategorii „Desery instant” dla WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym.

    Najlepszy Produkt Roku miesięcznika „Wiadomości Handlowe” to nagroda przyznawana na podstawie opinii konsumentów dla najlepszych nowych produktów wprowadzonych na polski rynek w mijającym roku.

  • Marka WINIARY zdobyła Złotą i Kryształową statuetkę Marki Godnej Zaufania 2012.

    Tytuł Marki Godnej Zaufania przyznawany przez miesięcznik „Reader’s Digest” powstaje w oparciu o coroczne badanie konsumenckie European Trusted Brands. Jego celem jest wyłonienie marek obdarzonych przez konsumentów największym zaufaniem.

  • Nagroda Nagroda

    Certyfikat Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń Polskie”
    - Barszcz czerwony Ekspresowa Zupa WINIARY
    - Majonez Dekoracyjny WINIARY
    Majonez Dekoracyjny WINIARY oraz Barszcz czerwony Ekspresowa Zupa WINIARY zostały uhonorowane certyfikatem „Doceń polskie” oraz otrzymały tytuł TOP PRODUKT, przyznawany wyrobom najwyższej jakości, które zdobyły maksymalną liczbę punktów.

  • Nagroda

    W plebiscycie Perły Rynku FMCG w 2011 roku przyznano wyróżnienie dla WINIARY POMYSŁ NA… soczystą karkówkę z ziemniakami, w kategorii „Fiksy”.

    Perły Rynku FMCG to plebiscyt miesięcznika „Wiadomości Handlowe”, którego celem jest wyłonienie produktów atrakcyjnych zarówno z punktu widzenia konsumentów, jak i detalistów. Nadzór merytoryczny nad konkursem sprawuje niezależny instytut badawczy GfK Polonia, co czyni plebiscyt unikatowym na tle innych branżowych konkursów tego typu.

  • Nagroda

    Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich dla Rosołu drobiowego WINIARY – lider sprzedaży w kategorii „Buliony i przyprawy” oraz dla Barszczu czerwonego Ekspresowa Zupa WINIARY – wyróżnienie w kategorii „Lider sprzedaży – dania gotowe instant”.

    Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich to wyróżnienie dla najlepszych produktów rynku FMCG. Jest ono przyznawane przez czytelników miesięcznika „Hurt i Detal” – jednego z najbardziej znaczących tytułów prasy handlowej.

  • I miejsce w konkursie Towar Roku 2011, w kategorii „Majonezy” dla Majonezu Dekoracyjnego WINIARY oraz I miejsce w kategorii „Zupy, buliony, fiksy” dla Zup do gotowania WINIARY.

    Konkurs Towar Roku 2011 miesięcznika „Detal Dzisiaj” ma za zadanie wskazać detalistom towary, które każdy sklep powinien mieć obowiązkowo w swojej ofercie.

  • Nagroda

    Produkt Roku Wybór Konsumentów 2011 przyznany WINIARY POMYSŁ NA… soczystego kurczaka słodko-kwaśnego i WINIARY POMYSŁ NA… soczysty schab ze śliwką.

    Produkt Roku Wybór Konsumentów to program marketingowy, skierowany do producentów i dystrybutorów produktów branży FMCG. Tytuł przyznawany jest na podstawie wielkiego badania opinii polskich konsumentów, w którym wyłaniane są produkty nowe lub innowacyjne, uznane za najlepsze w swoich kategoriach.

  • Nagroda

    Godło Odkrycie Roku 2011 przyznano produktowi: WARZYLION WINIARY.

    Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, wyłaniający najpopularniejsze marki i produkty.

  • Za przebojowy produkt w kategorii „Innowacyjny produkt spożywczy”, w konkursie Przeboje FMCG w 2011 roku uznano WINIARY POMYSŁ NA… CHRUPIĄCE KĄSKI.

    Konkurs Przeboje FMCG organizowany jest przez miesięcznik branżowy „Życie Handlowe”. W konkursie nagradzane są największe hity sprzedażowe.

  • Marka WINIARY, jako Najmocniejsza Marka 2011, w kategorii „Żywność”, w rankingu „Rzeczpospolitej”.

    Ranking „Rzeczpospolitej” Najmocniejsza Marka Roku opiera się na danych finansowych oraz badaniu Millward Brown SMG/KRC mającym na celu ocenę znajomości marek.

  • Za najlepiej sprzedające się produkty w 2011 roku, Hit Handlu uznał Majonez Dekoracyjny WINIARY w kategorii „Majonezy” i Galaretkę o smaku truskawkowym WINIARY w kategorii „Desery w proszku”.

    Hit Handlu organizowany przez miesięcznik „Handel” to konkurs, w którym wyłaniane są najlepiej sprzedające się produkty.

  • Nagroda Produkt Roku 2011 dla Marki WINIARY, w kategorii „Zupy” i „Majonezy”.

    Ranking Produkt Roku miesięcznika „Reader’s Digest” to coroczne badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce.

  • Najlepsze w Polsce (Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego)
    - Sosy majonezowe WINIARY

  • Laur Klienta 2012 - Najpopularniejsze Polskie produkty za Granicami Kraju Client's Laurel - Top Polish Brand Abroad 2012
    - Majonez Dekoracyjny
    Najpopularniejszy Polski Produkt za Granicami Kraju w kategorii „Majonezy”.

  • W plebiscycie Perły Rynku FMCG 2010 zwyciężyły produkty: WINIARY POMYSŁ NA… soczyste żeberka i WINIARY POMYSŁ NA… soczyste skrzydełka z miodem w kategorii „Fiksy” oraz Kostka do Smaku WINIARY w kategorii „Przyprawy i buliony”.

    Perły Rynku FMCG to plebiscyt miesięcznika „Wiadomości Handlowe”, którego celem jest wyłonienie produktów atrakcyjnych zarówno z punktu widzenia konsumentów, jak i detalistów. Nadzór merytoryczny nad konkursem sprawuje niezależny instytut badawczy GfK Polonia, co czyni plebiscyt unikatowym na tle innych branżowych konkursów tego typu.

  • Złota statuetka Marki Godnej Zaufania 2010 dla Marki WINIARY, w kategorii „Producent żywności”.

    Tytuł Marki Godnej Zaufania przyznawany przez miesięcznik „Reader’s Digest” powstaje w oparciu o coroczne badanie konsumencki European Trusted Brands. Jego celem jest wyłonienie marek obdarzonych przez konsumentów największym zaufaniem.

  • Nagroda

    W programie Produkt Roku – Innowacja Roku 2010, nagrodzone za innowacyjność zostały: Sos barbecue WINIARY, Sos salsa WINIARY oraz Sos włoski WINIARY w kategorii „Sosy zimne”, WINIARY POMYSŁ NA… soczyste żeberka i WINIARY POMYSŁ NA… soczyste skrzydełka z miodem w kategorii „Fiksy” oraz Kostka Mięsna WINIARY w kategorii „Buliony”.

    Produkt Roku Wybór Konsumentów to program marketingowy, skierowany do producentów i dystrybutorów produktów branży FMCG. Tytuł przyznawany jest na podstawie wielkiego badania opinii polskich konsumentów, w którym wyłaniane są produkty nowe lub innowacyjne, uznane za najlepsze w swoich kategoriach.

  • Marka WINIARY została wyróżniona tytułem TOP MARKA 2010.

    Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, wyłaniający najpopularniejsze marki i produkty.

  • W konkursie Przeboje FMCG 2010, za największe hity sprzedażowe 2010 roku uznano: Sosy pomidorowe WINIARY w kategorii „Sosy mokre”, Kostkę do Smaku WINIARY w kategorii „Buliony” oraz Majonez Dekoracyjny WINIARY w kategorii „Majonezy”.

    Konkurs Przeboje FMCG organizowany jest przez miesięcznik branżowy „Życie Handlowe”. W konkursie nagradzane są największe hity sprzedażowe.

  • Produkt Roku 2010 w kategorii „Zupy” i „Majonezy”.

    Ranking Produkt Roku miesięcznika „Reader’s Digest” to coroczne badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce.

  • Nagroda

    PremiumBrand – wyróżnienie i oznaka ogromnego zaufania konsumentów dla Marki WINIARY – Marki Wysokiej Reputacji, przyznane w 2010 roku.

    PremiumBrand to tytuł przyznawany przez konsumentów Markom Wysokiej Reputacji.

  • Dobry Produkt 2010. Wybór Konsumentów
    - Majonez Dekoracyjny WINIARY
    - Maggi
    Redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej zrealizowała Ogólnopolskie Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2010”

  • Nagroda

    Webstar Internautów i Webstar Akademii
    - Strona www.winiary.pl
    Webstar Internautów w kategorii „Żywność i napoje”.
    Webstar w kategorii „Żywność i napoje”.

  • I wyróżnienie Webstar
    - Strona www.winiary.pl/mikolajszuka
    Webstar w kategorii „Żywność i napoje”.

  • Marka WINIARY otrzymała wyróżnienie Superbrands w 2009 roku, jako jedna z najsilniejszych polskich marek.

    Wyróżnienie Superbrands jest przyznawane w ponad 85 krajach świata przez organizację The Superbrands Ltd. Superbrand Polska to laur dla marek, które dzięki swojemu wizerunkowi zdobyły trwałą przewagę na krajowym rynku.

  • Perły Rynku FMCG 2009 za zwycięzcę uznały Majonez Omega 3:6 WINIARY w kategorii „Sosy mokre i majonezy” oraz WINIARY POMYSŁ NA… soczystego kurczaka w kategorii „Fiksy”. Wyróżnienie przyznano linii Zupy Jak u Mamy WINIARY.

    Perły Rynku FMCG to plebiscyt miesięcznika „Wiadomości Handlowe”, którego celem jest wyłonienie produktów atrakcyjnych zarówno z punktu widzenia konsumentów, jak i detalistów. Nadzór merytoryczny nad konkursem sprawuje niezależny instytut badawczy GfK Polonia, co czyni plebiscyt unikatowym na tle innych branżowych konkursów tego typu.

  • Złota statuetka Marki Godnej Zaufania w 2009 roku dla Marki WINIARY.

    Tytuł Marki Godnej Zaufania przyznawany przez miesięcznik „Reader’s Digest” powstaje w oparciu o coroczne badanie konsumencki European Trusted Brands. Jego celem jest wyłonienie marek obdarzonych przez konsumentów największym zaufaniem.

  • W konkursie Towar Roku 2009 nagrodzono kilka produktów Marki WINIARY: zupy do gotowania WINIARY nagrodzone w kategorii „Zupy, fiksy, buliony”, budynie WINIARY nagrodzone w kategorii „Desery w proszku, ciasta w proszku”, majonezy WINIARY nagrodzone w kategorii „Majonezy, sosy, ketchupy”.

    Konkurs Towar Roku 2009 miesięcznika „Detal Dzisiaj” ma za zadanie wskazać detalistom towary, które każdy sklep powinien mieć obowiązkowo w swojej ofercie.

  • Produkt Roku Wybór Konsumentów 2009 dla: WINIARY POMYSŁ NA… soczystego kurczaka w kategorii „Fiksy”, Bulion drobiowy z liściem laurowym i zielem angielskim WINIARY w kategorii „Buliony” oraz Majonez Omega 3:6 WINIARY w kategorii „Majonezy”.

    Produkt Roku Wybór Konsumentów to program marketingowy, skierowany do producentów i dystrybutorów produktów branży FMCG. Tytuł przyznawany jest na podstawie wielkiego badania opinii polskich konsumentów, w którym wyłaniane są produkty nowe lub innowacyjne, uznane za najlepsze w swoich kategoriach.

  • Złote Godło – I miejsce w kategorii „Majonezy” dla Majonezu Dekoracyjnego WINIARY oraz Złote Godło – I miejsce w kategorii „Dania instant w kubkach” dla Dania w 5 minut WINIARY. Tytuł Odkrycie Roku 2009 przyznano SmakoMyk WINIARY.
    Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, wyłaniający najpopularniejsze marki i produkty.

  • W konkursie Przeboje FMCG 2009 zwyciężył produkt: Przyprawa ZIARENKA SMAKU WINIARY, w kategorii „Przyprawy”.

    Konkurs Przeboje FMCG organizowany jest przez miesięcznik branżowy „Życie Handlowe”. W konkursie nagradzane są największe hity sprzedażowe.

  • Hit Handlu 2009 za zwycięski produkt uznał WINIARY POMYSŁ NA… soczystego kurczaka, w kategorii „Produkty suche”.

    Hit Handlu organizowany przez miesięcznik „Handel” to konkurs, w którym wyłaniane są najlepiej sprzedające się produkty.

  • Majonez Dekoracyjny WINIARY, w kategorii „Majonezy”, został uznany za najlepszy Produkt Roku 2009.

    Ranking Produkt Roku miesięcznika „Reader’s Digest” to coroczne badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce.

  • Nagroda

    Pierwsze miejsce dla Marki WINIARY – Marki Wysokiej Reputacji 2009.

    PremiumBrand to tytuł przyznawany przez konsumentów Markom Wysokiej Reputacji.

  • Superprodukt Świata Kobiety 2009
    - Bukiet Warzyw
    Nagroda przyznawana przez jury Świata Kobiety, w skład którego weszły m.in. redaktor naczelna pisma, aktorki oraz specjaliści z zakresu kosmetologii i żywienia.

  • Studencki Produkt magazynu Dlaczego
    - Marka WINIARY
    Zwycięzca w kategorii „Studenckie żarcie”
    Studencki Produkt Roku to plebiscyt, w którym studenci wybierają ulubione produkty i marki. Celem plebiscytu - oprócz wyłonienia najpopularniejszych i najbardziej przyjaznych studentom marek i produktów - jest również zwrócenie uwagi firm na studentów, jako na grupę konsumencką. Studenckie Produkty Roku są wybierane w 24 kategoriach, które obejmują wszystkie aspekty studenckiego życia.

  • EFFIE Awards 2009
    Pomysł na…
    Złota statuetka EFFIE w kategorii longterm za "Pomysł na… obiad każdego dnia"

  • Nagroda

    Webstar Internautów
    - www.planetawielkanocna.pl
    Webstar Internautów w kategorii „Żywność, Napoje i Kuchnia”

  • Sosy Italia WINIARY w Plebiscycie Perły Rynku FMCG 2008.

    Perły Rynku FMCG to plebiscyt miesięcznika „Wiadomości Handlowe”, którego celem jest wyłonienie produktów atrakcyjnych zarówno z punktu widzenia konsumentów, jak i detalistów. Nadzór merytoryczny nad konkursem sprawuje niezależny instytut badawczy GfK Polonia, co czyni plebiscyt unikatowym na tle innych branżowych konkursów tego typu.

  • Dwa tytuły Marki Godnej Zaufania 2008 przyznane dla Marki WINIARY – Złote Godło – I miejsce w kategorii „Producent żywności” i Kryształowe Godło w kategorii „Ciasta, desery”.

    Tytuł Marki Godnej Zaufania przyznawany przez miesięcznik „Reader’s Digest” powstaje w oparciu o coroczne badanie konsumencki European Trusted Brands. Jego celem jest wyłonienie marek obdarzonych przez konsumentów największym zaufaniem.

  • Produkty WINIARY nagrodzone w konkursie Towar Roku 2008 – Majonez Dekoracyjny WINIARY w kategorii „Majonezy, sosy, ketchupy”, Zupy do gotowania WINIARY nagrodzone w kategorii „Zupy, buliony, fiksy”, Budyń o smaku śmietankowym WINIARY nagrodzony w kategorii „Desery w proszku, ciasta w proszku”.

    Konkurs Towar Roku 2008 miesięcznika „Detal Dzisiaj” ma za zadanie wskazać detalistom towary, które każdy sklep powinien mieć obowiązkowo w swojej ofercie.

  • Marka WINIARY otrzymała Złote Godło – I miejsce w kategorii „Majonezy” za Majonez Dekoracyjny WINIARY, przyznane w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta 2008.

    Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, wyłaniający najpopularniejsze marki i produkty.

  • Hit Handlu 2008 nagrodził produkt WINIARY POMYSŁ NA… roladki schabowe.

    Hit Handlu organizowany przez miesięcznik „Handel” to konkurs, w którym wyłaniane są najlepiej sprzedające się produkty.

  • I&R NestléAwards
    - WINIARY POMYSŁ NA…
    Bronze za najbardziej innowacyjny produkt roku. Konkurs wyłania produkty, które spełniają następujące kryteria: są innowacyjne, odzwierciedlają realizowaną przez Nestlé strategię dbania o zdrowie i dobre samopoczucie oraz dzięki wprowadzonym zmianom przyczyniają się do rozwoju swoich kategorii.

  • EFFIE Awards 2008
    - ZIARENKA SMAKU WINIARY
    Brązowa statuetka przyznana agencji Publicis przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej za kampanię reklamową „Płaski smak”.
  • Certyfikat Polish Product
    - Majonez Dekoracyjny WINIARY
    Honorowy Certyfikat w kategorii Produkt Roku – przyznawany przez Kapitułę Polish Product dla polskich produktów.
  • Tytuł Superbrands w 2007 roku dla Marki WINIARY, jako jednej z najsilniejszych polskich marek.

    Wyróżnienie Superbrands jest przyznawane w ponad 85 krajach świata przez organizację The Superbrands Ltd. Superbrand Polska to laur dla marek, które dzięki swojemu wizerunkowi zdobyły trwałą przewagę na krajowym rynku.

  • W plebiscycie Perły Rynku FMCG w 2007 roku, I miejsce w kategorii „Buliony i przyprawy” zajął produkt: Kostka Mięsna WINIARY. I miejsce zajęły także nowe warianty w linii WINIARY POMYSŁ NA…: WINIARY POMYSŁ NA… pulpeciki w sosie śmietanowo-pomidorowym, WINIARY POMYSŁ NA… wieprzowinę z grzybami oraz WINIARY POMYSŁ NA… zapiekankę makaronową z szynką – w kategorii „Dania gotowe w proszku”.

    Perły Rynku FMCG to plebiscyt miesięcznika „Wiadomości Handlowe”, którego celem jest wyłonienie produktów atrakcyjnych zarówno z punktu widzenia konsumentów, jak i detalistów. Nadzór merytoryczny nad konkursem sprawuje niezależny instytut badawczy GfK Polonia, co czyni plebiscyt unikatowym na tle innych branżowych konkursów tego typu.

  • Złota statuetka Marki Godnej Zaufania 2007 dla Marki WINIARY, w kategorii „Producent żywności”.

    Tytuł Marki Godnej Zaufania przyznawany przez miesięcznik „Reader’s Digest” powstaje w oparciu o coroczne badanie konsumencki European Trusted Brands. Jego celem jest wyłonienie marek obdarzonych przez konsumentów największym zaufaniem.

  • Tytuł Hit Handlu w 2007 roku, organizowany przez miesięcznik „Handel” przyznany PORCJI WARZYW WINIARY.

    Hit Handlu organizowany przez miesięcznik „Handel” to konkurs, w którym wyłaniane są najlepiej sprzedające się produkty.

  • Nagroda

    I miejsce i tytuł Marki Wysokiej Reputacji dla Marki WINIARY, w PremiumBrand 2007.

    PremiumBrand to tytuł przyznawany przez konsumentów Markom Wysokiej Reputacji.

  • Majonez Dekoracyjny WINIARY, w kategorii „Majonezy” został uznany za najlepszy Produkt Roku 2006.

    Ranking Produkt Roku miesięcznika „Reader’s Digest” to coroczne badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce.

  • Nagroda

    Marka WINIARY zajęła trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej badania Marek Najwyższej Reputacji, w PremiumBrand 2006.

    PremiumBrand to tytuł przyznawany przez konsumentów Markom Wysokiej Reputacji.

  • Złota statuetka Marki Godnej Zaufania dla Marki WINIARY w 2005 roku.

    Tytuł Marki Godnej Zaufania przyznawany przez miesięcznik „Reader’s Digest” powstaje w oparciu o coroczne badanie konsumencki European Trusted Brands. Jego celem jest wyłonienie marek obdarzonych przez konsumentów największym zaufaniem.

  • Wyróżnienie dla Marki WINIARY w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta, w 2005 roku.

    Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, wyłaniający najpopularniejsze marki i produkty.

  • Złota statuetka Marki Godnej Zaufania dla Marki WINIARY, przyznana w 2004 roku.

    Tytuł Marki Godnej Zaufania przyznawany przez miesięcznik „Reader’s Digest” powstaje w oparciu o coroczne badanie konsumencki European Trusted Brands. Jego celem jest wyłonienie marek obdarzonych przez konsumentów największym zaufaniem.

  • Za Hit Handlu 2004 uznano Danie w 5 minut WINIARY kasza gryczana z sosem gulaszowym.

    Hit Handlu organizowany przez miesięcznik „Handel” to konkurs, w którym wyłaniane są najlepiej sprzedające się produkty.

  • Studencki Produkt Roku 2003
    Danie w 5 minut WINIARY
    Magazyn studencki „Dlaczego” oraz portal internetowy www.korba.pl

  • Złota statuetka Marki Godnej Zaufania dla Marki WINIARY, przyznana w 2003 roku.

    Tytuł Marki Godnej Zaufania przyznawany przez miesięcznik „Reader’s Digest” powstaje w oparciu o coroczne badanie konsumencki European Trusted Brands. Jego celem jest wyłonienie marek obdarzonych przez konsumentów największym zaufaniem.

  • Nagroda

    Hit Handlu 2003 – Magiczny Smak w kategorii „Przyprawy”, Majonez Dekoracyjny WINIARY w kategorii „Przetwory z warzyw i sosy”, Zupy Dodaj WINIARY w kategorii „Dania gotowe”.

    Hit Handlu organizowany przez miesięcznik „Handel” to konkurs, w którym wyłaniane są najlepiej sprzedające się produkty.

  • Nagroda

    Najlepszy Produkt Spożywczy Roku „Rarytas 2003”
    Majonez Dekoracyjny WINIARY
    Magazyn „Moje Gotowanie”

  • Marka WINIARY uznana za Markę Najbardziej Godną Zaufania, w kategorii „Producent żywności”.

    Tytuł Marki Godnej Zaufania przyznawany przez miesięcznik „Reader’s Digest” powstaje w oparciu o coroczne badanie konsumencki European Trusted Brands. Jego celem jest wyłonienie marek obdarzonych przez konsumentów największym zaufaniem.

  • Nagroda

    W VII edycji Ogólnopolskiego Rankingu Wyrobów i Usług magazynu Malwa, po raz kolejny znalazła się seria zup instant Danie w 5 minut, otrzymały one najwyższe wyróżnienie w swojej kategorii - Złotą Malwę.

  • Smakowitość Roku 2002
    Majonez Dekoracyjny WINIARY
    Plebiscyt użytkowników MniamMniam.pl
  • Hit Handlu 2001 – Danie w 5 minut WINIARY spaghetti po bolońsku w kategorii „Zupy instant”.

    Hit Handlu organizowany przez miesięcznik „Handel” to konkurs, w którym wyłaniane są najlepiej sprzedające się produkty.

  • Złota statuetka Marki Godnej Zaufania, dla Marki WINIARY, przyznana w 2000 roku.

    Tytuł Marki Godnej Zaufania przyznawany przez miesięcznik „Reader’s Digest” powstaje w oparciu o coroczne badanie konsumencki European Trusted Brands. Jego celem jest wyłonienie marek obdarzonych przez konsumentów największym zaufaniem.

  • Hit Handlu - Danie w 5 minut WINIARY Spaghetti po bolońsku

    Nagroda przyznana przez detalistów i hurtowników

  • Znak Jakości Q
    - Majonez Dekoracyjny

  • Certyfikat Dobre Bo Polskie
    Majonez Dekoracyjny

  • Złota Statuetka Malwa 2000 w kategorii wyrobów spożywczych
    Danie w 5 minut WINIARY

  • Najciekawszy Wybór Roku
    Danie w 5 minut WINIARY
    Nagroda Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej

Bądź na bieżąco z nowościami
na WINIARY.pl

Zapisz się na nasz newsletter.
Kulinarne inspiracje prosto na skrzynkę mailową!

Przepisownik

  • Przepisy na każdy dzień
    Znajdziesz je łatwo i szybko
  • Mnóstwo inspiracji
    Dziel się i korzystaj
  • Dostęp do WINIARY.pl
    Gdziekolwiek jesteś.
  • Bezpłatna aplikacja
    Zawsze darmowa

Pobierz na telefon: